El sábado 14 de mayo se presenta en el teatro Jofre de Ferrol: Berto el nuevo proyecto e Alberto Mira. Después de revolucionar el panorama musical en 2021 con Verto, ahora lanza su proyecto más personal. Estará acompañado en directo de una sorprendente banda, mezclando lo electrónico y lo anológico. El concierto será la presentación del introspectivo "Viaxe ao espazo interior" y del festivo y desenfadado EP "Bailar chikito". Podemos esperar un concierto dividido en dos partes y lleno de sorpresas y colaboraciones. Reserva fecha. Pronto entradas a la venta en www.udra.gal y en la taquilla del Teatro Jofre.
 
Logo de revolucionar o panorama musical en 2021 con Verto, agora lanza o seu proxecto máis persoal. Estará acompañado no directo dunha sorprendente banda, mesturando o electrónico e o analóxico.
 
O concerto será a presentación do introspectivo “Viaxe ao espazo interior” e do festivo e desenfadado E.P “Bailar Chikito”. Podemos agardar un concerto dividido en dúas partes e cheo de sorpresas e colaboracións.
 
Reserva data. Pronto entradas a venda en www.udra.gal ou na billeteira do Teatro Jofre.
ES